2. Sretna trka 2018. održati će se u subotu, 21. srpnja 2018., sa startom u 10:30 sati kod lovačke kuće “Lazica”, selo Gornji Kuti, Brod Moravice, Gorski kotar.
Utrka Nordijskog hodanja je sporedna utrka u sklopu 2. Sretne trke te nije u sustavu HUVA Planinskog kupa. Dođite i sudjelujte u najvećem sportskom događaju brodmoravičkog kraja! Za ovu se utrku se prijavite klikom na gumb.
Kategorije
U ovoj utrci nema dobnih kategorija. Tri UKUPNO najbolje plasirana trkača (M/Ž) osvojiti će pokale (poseban dizajn i izrada majstora iz Brodmoravičkog kraja) dok će svaki trkač koji završi utrku osvojiti finišersku medalju.
Prijave
Prijave za ovu utrku biti će otvorene preko Interneta sve do 13.7.2018. (petak). Izuzetno, prijave i plaćanja će biti omogućene i na sam dan Trke za vrijeme podizanja startnih paketa, no u tom slučaju ne jamčimo isporuku startnih paketa! Prijava na utrke je potvrđena tek uplatom startnine.
Kotizacija
Kotizacija za ovu utrku iznosi:
- Rane prijave i plaćanja do 31/5/2018 – 60 HRK
- Redovne prijave i plaćanja od 1/6/2018 do 13/7/2018 – 80 HRK
- Prijave i plaćanje na dan Trke 21/7/2018 – 120 HRK!
Uplate startnine se vrše na Maraton klub “Velika Gorica” preko broja računa: IBAN: HR9723600001102397416; primatelj: Maraton klub Velika Gorica, HBZ 80, 10410 Velika Gorica; model: HR00; poziv na broj: 12-2018; opis plaćanja: ST 7,5 km, <ime i prezime (ako je više osoba, odvojiti zarezom)>.
Ako plaćate startninu za više od jednog natjecatelja, potvrdu o plaćanju obavezno poslati na blagajnik@mkvg.hr zajedno s listom imena i prezimena natjecatelja za koje su plaćene registracije. Stanje uplata bit će vidljivo na stranicama za prijavu (izmjene stanja biti će svakih tjedan dana). Nije moguć povrat novca koji je uplaćen za startnine, no moguće je prenamijeniti uplatu na drugog natjecatelja zaključno s petkom, 13.7.2018.
AKO PLAĆANJE NIJE REGISTRIRANO U SUSTAVU ON-LINE PRIJAVA ZA TRKU, POTVRDU O PLAĆANJU POTREBNO JE DOKAZATI UPLATNICOM KOD PREUZIMANJA BROJA I STARTNOG PAKETA NA DAN TRKE!
Prijavom i registracijom na Trku sukladno ovom raspisu, svi natjecatelji se slažu da trče na vlastiti rizik i odgovorni su za svoje zdravlje!
Naknada za registraciju uključuje:
- Mjerenje vremena (elektronički čip)
- Finišersku medalju s motivom Trke (medalja za Glavnu trku razlikuje se od ostalih trka)
- Majicu (T-shirt) s motivom Trke (dry-fit za Glavnu trku, pamučna za ostale trke)
- Osvježenje duž staze te u zoni starta i cilja
- Ručak nakon Trke
- Osiguranje duž staze
- Medicinska njega i hitna pomoć
Lokacija i dolazak
2. Sretna trka 2018. će se održati u selu Gornji Kuti sa startom/ciljem kod lovačke kuće “Lazica”.
Organizirali smo autobus koji će prevesti natjecatelje do sela Gorinji Kuti. Autobus kreće s autobusne stanice pokraj zgrade INA-e u Zagrebu (kod Velesajma) u 6:00 sati ujutro, na dan Trke, 21.7.2018. Cijena karte je 60 HRK a prijave su moguće preko donje poveznice. Karte za autobus se trebaju platiti do 13.7.2018.
Prijevoz autobusom se plaća na račun Maraton kluba Velika Gorica: IBAN: HR9723600001102397416; primatelj: Maraton klub Velika Gorica, HBZ 80, 10410 Velika Gorica; model: HR00; poziv na broj: 12-2018; opis plaćanja: Bus <ime i prezime (ako je više osoba, odvojiti zarezom)>.
Napomena: Ukoliko mislite odjednom platiti startninu i autobusnu kartu sve možete obaviti u jednoj transakciji. IBAN, primatelj, model i poziv na broj ostaju isti, samo kod opisa plaćanja stavite „ST 7,5 km + Bus“, <ime i prezime (ako je više osoba, odvojiti zarezom)>. Naravno, u ovome slučaju ukupan iznos uplate je iznos startnine (ovisno o datumu plaćanja) uvećan za cijenu prijevoza autobusom (60 HRK).
Ako plaćate naknadu za prijevoz autobusom za više od jednog natjecatelja, potvrdu o plaćanju obavezno poslati na blagajnik@mkvg.hr zajedno s listom imena i prezimena natjecatelja za koje su plaćene naknade za prijevoz. Nije moguć povrat novca koji je uplaćen za kartu za autobus, no moguće je prenamijeniti uplatu na drugog natjecatelja zaključno s 13.7.2018.
Organizator će osigurati tuševe za natjecatelje, koji će biti smješteni kod lovačkog doma “Lazica”.
Sadržaj i podizanje startnih paketa
Svaki učesnik na ovoj utrci dobiva startni paket koji sadrži majicu (T-shirt) s motivom Trke (dry-fit za Glavnu utrku i pamučnu za ostale utrke), hranu (ručak poslije utrke), osvježavajući napitak, promotivne materijale te mogućnost osvajanja finišerske medalje ako završi utrku.
Prema Satnici Trke podizanje startnih paketa bit će na startu/cilju (Lovačka kuća “Lazica” – mjesto Gornji kuti, općina Brod Moravice) na dan Trke.
Ruta Utrke Nordijskog hodanja
Ova se utrka sastoji od jednog manjeg kruga prema slici dolje.
Pravila Utrke Nordijskog hodanja
Na utrci mogu nastupati samo zdravi natjecatelji i svi trče na vlastitu odgovornost! Registracijom na Trku natjecatelj se odriče mogućnosti prijenosa bilo koje odgovornosti na organizatora Trke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i sposobnost da može završiti Trku. Organizator će osigurati medicinsku njegu i prvu pomoć za vrijeme natjecateljskog dijela Trke.
Svi natjecatelji moraju biti stariji od 16 godina na dan Trke.
Registracijom na Trku natjecatelj se slaže da organizator može koristiti fotografije snimljene tijekom Trke, prije i nakon Trke za svoje interne potrebe i za objavljivanje na Internet stranicama vezano za Trku i daljnju promociju Trke. Registracijom na Trku natjecatelj se slaže da organizator može koristiti njegove osobne podatke za potrebe izvještavanja o Trci i za njezinu daljnju promociju.
Okrepne stanice su osigurane na startu, za vrijeme trke i na cilju. Na cilju je osigurano dodatno osvježenje s ručkom nakon Trke. Mjerenje vremena će biti elektroničko uz korištenje čipova, a rezultati će biti objavljeni na Internet stranicama Trke odmah nakon završetka Trke.
Startni brojevi trebaju biti postavljeni na prsima natjecatelja i vidljivi tijekom Trke. Pored startnog broja natjecatelj mora imati odgovarajući čip (kojeg dobiva zajedno s uputama u startnom paketu) i bez kojeg mu neće biti zabilježeno vrijeme i prolazak kroz start/cilj. Nedostatak ili nepravilno postavljanje čipa sukladno pravilima povlači posljedicu diskvalifikacije s natjecanja.
Svi natjecatelji dužni su imati štapove za hodanje te ni u kojem trenutku trčati. Prije početka ove utrke organizator će provjeriti imaju li svi natjecatelji štapove za hodanje. Prije samog proglašenja pobjednika održati će se kratki sastanak sa svim natjecateljima u ovoj utrci kako bi se utvrdilo je li bilo povrede pravila tijekom utrke.
Limit Utrka na 7,5 km je 90 min (12:00 min/km).
Neslužbeni rezultati Trke bit će objavljeni na Internet stranicama službenog mjeritelja vremena (ovdje) odmah nakon završetka Trke. Pravo žalbe na rezultate je unutar tri (3) dana nakon objave rezultata. Žalbe se upućuju na e-mail adresu mkvg@mkv.hr. Nakon isteka tog roka, rezultati postaju službeni.